Ayscaan 52 günlük bebeğim karın kısmında isilik gibi kırmızılılar çıktı dün ve aşırı gazı var kıvranıyor gazdan üstüne 3 gündür gazdan ağlama uyuyamama eklendi bende bu gün götürdüm hastaneye besin alerjisi dendi süt alerjisi olabilir diye süt ürünlerini çıkarttık şu an alerji maması da başladık beni emdiği için benim de süt diyeti yapmam gerekiyormuş