Merhabalar, 7 aylık oldu bebeğim. Gündüz uykuları sorunluydu düzeldi gibi ama gece bir türlü erken uyutamıyorum. Yani şöyle 4 gibi genelde ikinci uykusundan kalkıyor sona 6-6.30 gibi çok huysuzlanıyor uyumak istiyor bende direniyorum uyutmayayım erken uyusun diye Ama mümkünatı yok sürekli ağlıyor oyalayamıyorum. Oyaladım diyelim çok nadir de olsa 8-9 gibi uyutuyorum bu sefer de 45 dk uyuyor ve kalkıyor sonra gece 11 lerde uyuyor.Ama bu hep böyle yani erken yatmayı sevmeyen bir bebek sanki oldum olası erken yatmaz onu 8-9 civarı uyutsam mutlaka uyanır ve bir daha unutamam 2 saat. Var mı böyle erken uyumayı sevmeyen bebişi olan 😢