Gokceayy bir de hiçbir şey yapamazlar bize 30000 liralık sözleşme imzalattılar 2 yıl boyunca tehditler avukatlar neler neler bir tanesini tınlamadım ödemem gidin dava edin dedim dava da açılmıştı 2-3 yıl da dava sırası derken suçlamaların hepsi düştü çünkü haklıydım ! Bir kuruş bile olsa hakkımı kimseye yedirmem