Asenakaya İki gündür sırtım ağrıyor belimin tamamı yani kıyafetlerim diken diken batıyor gibi ve genelde sol kolumda ayağımda uyuşma gibi çekilme gibi bişey oluyor. 3-4 saniye sürüyor 7-8 dk bir oluyor yorumu olan var mı
Anne80 Asenakaya bence bi doktora görünmelisiniz sol kol uyuşması iyi olmayabilir sizi korkutmak istemem ama kardiyoloji bölümüne gidin derim yani bu belirtiler bende olsa giderdim
42Eylul07 Asenakaya korkutmak istemem ama benim dogumdan 2 gun sonra falan sag kolumda uyusukluk oldu be 4. Gun Beynime pihti atti. İnme inmis😢 anlattikca kotu oluyorum 4.5 ay oldu ilac tedavisi oluyorum 1 ay falan kaldi insalalhh. Nolur ihmal etmeyin hemen dr gidin gerekirse acile gidin emar faln cekerler
Ozgdfn Asenakaya benimde solkolum uyuşuyor ancak boyun fıtığı var bende onunla alakalı belki sizinde öyle bir durumdur . Geçmiş olsun
Betbetbet Asenakaya merhaba uyusmalarınız geçti mi spinal mi olmustunuz ne kadar zaman oldu dogum yapalı
Anne80 Asenakaya ben sağlıkçı değilim ama sol kol uyuşması kalple alakalı olabilir o yüzden bi görünün işi sağlama alın
Asenakaya 42Eylul07 eşime diyorum gram takmıyor çocuk var aile uzakta bırakıp gidecek kimsem yok bi çare bulup gidecem iki gündür oluyor sol kolda ayakta hafif bir kaç saniye uyuşma mı desem çekilme mi desem bilmiyorum oluyor öyle işte geçmiş olsun sizede Allah yaşatmasın
42Eylul07 Asenakaya esinizin sorumsuzlu suan beni cok sinirlendir boyle adamlara gicik oluyorum yanlis anlamayin yanlizlik zor biliyorum bende gurbetteyim ailem kimsem yok esimden baska rabbim kimseye yasatmasin herkesi evladina bağışlasin🙏🏻🙏🏻