Buseliii Bebeğim 4 aylık Emziriyorum canım kola istiyor acayip derecede acaba sütümde bi tad değişikliği veya sütten geçerse midesi yanarmı bebeğimin diye içemiyorum içen varmı herhangi bi sorun olurmu içsem .
Zormama Buseliii icin canim nolacak ben iciyorum,lohusayken de ictim oyle yarim bardak fln gaz yapmasin diye :))
tazeannee_ Buseliii 2 gün önce sinemaya gittim orada içtim 🤦🏻♀️ Gazoz falan içiyorum ama arada zaten 😂İki buçuk aylık bebeğim
balpetegimeto Ben ara ara canım isterse içiyorum farklı bi şey gözlemlemedim ama bugünlük için 1 bardak denemiş olursunuz
hellomom Buseliii midesi yanmaz ama fazla içerseniz gaz yapar. Benim kızım da 4,5 aylık çok arada sprite içiyorum.
buselidunya Buseliii bence bebekten bebeğe değişiyor ben o kadar karnıbahar yedim, kola içtim bebeğimde hiç gaz problemi yaşamadık. Yani abartmamak şartıyla içebilirsin, canın istemiş bişey olmaz😃