1712Elifeda Katun öyle birşey mi varmi ki ?? Benim kızım 7 buçuk kilo ama aç karnına 4 damla dedi d vitamininide 5 veriyorum
BirSevda-iki-Emanet_Sahibi meltemmm1999 sağlık ocağı kendi verdi vegafron onu kullaniyorum 4 damla ama ben 1 gün arayla veriyorum kabız yapabiliyor çünkü .d vitamini de 5 6 damla
1712Elifeda zeyneppmkk Yok hayır kışın doğan bebeklerde güneş görmedikleri için ilkten 3 4 damla sonra tam kışa girince 5 damlaya çıktı