fnda_metehan Selamlar kızlar. Elazığ lojmanda oturan varmı. Lojmanları nasıl ? Yada kiralar nasıl ?Hangi semtlerde oturulabilir. Bilgisi olan yazabilir mi
Ecemgn fnda_metehan ben Elazığlıyım lojmanı bilmem ama eğer merkez emniyetse Ataşehir sürdürdü oralar çok güzel bahçelievler Elazığ’ın her alanı oturabilirsiniz çok seveceğinize eminim 🙏🏼