Ggamze25 Merhaba kızlar bebegim 1 ay 26 günlük göbeği bu şekilde çıkık normal midir boyle olmasi göbek fıtığı olabilir mi https://www.hizliresim.com/3og89pz https://www.hizliresim.com/63em85d
oglusum03 Ggamze25 bdnim bebeğim de aynısı oldu. Dogumda bi yanlislik olmuştur diyolar benim büyükler. Cocuk doktoru krem falan verdi geçmedi. Cocuk cerrahina gittik en son o göbeği içe dikti şu an 10 aylik. Bu arada bunun adı göbek granülomu diye bi isim
Ecemgn S Ggamze25 evet bu göbek fıtığı benim oğlumdada vardı ağrı sızı yapmaz zaten belli süre sonra yerine oturuyor 🙏🏼
EB1661 Ggamze25 Hayırr o şuanda toparlanma aşamasında cokda güzel duruyo bence şuanda nekadarlık bebeğin
Anne80 Bilmiyorum canım ama fıtık olsa heralde bi ağrısı sızısı baika bi belirtisi de olurdu bunlar yoksa evham yapmayın göbeği böyle düştü belkide
EB1661 Ggamze25 benimkide o şekildeydi ebemiz doktorumuz toparlanma aşamasında dedi fıtık olanı bu şekilde görmedim zaten ben hiç ama doktoruna sor istersen bi yinede
Danerys Ggamze25 olabilir benim oğluma da oldu kendiliğinden düzeldi. Elinizi bastırınca içine giriyor mu önemli olan o.
Minnakkk Ggamze25 göbek fıtıgı olsa bile bu aylarda normal demişti bize doktor hic mudahele etmedi zamanla gecer demişti.iki bebeğim de de fıtık vardı kızımın 39 aylık suanda gecti oglusumun da gecti gibi
Erdgngulcann Ggamze25 Bizimde göbek fitigimiz vardı baş parmağını yavaşça göbeğin üzerine köy içeri giriyorsa geçer demektir bizimki geçti
DurununAnnesiiii Ggamze25 cnm benim kızımda vardı göbek fıtığı o biraz Daha dışında oluyo göbegi. Eger bastırdığında içine gidiyosa bınsıkıntı olmaz korkma demişti doktor.kızım şuan 4,5 aylık geçti şuan normale döndü
Ggamze25 DurununAnnesiiii huzursuzluk ağrı yapıyor muydu sizde bir agrisi yok ben merak ettim doktora goturmelimiyim yinede
DurununAnnesiiii Ggamze25 yok canım agrı yapmaz demişti doktorumuz kendiliğinden geçer demişti dediği gibide oldu yinede için rahat etsin istersen bi doktora muayene ettir
bbmoms Ggamze25 fıtık gibi duruyor evet gazi var mı gaz olunca da göbek deliği böyle fıtık şeklinde dışarı çıkıyor zmaanla geri içine giriyor merak etmeyin bizim öyle oldu doktor ona bir zararı yok müdahale etmeyin dedi gazı bittiğinde göbeği de içine girdi