aaaa Yok sadece mama vermiyorum sabah bir kez öğle akşam ve yatmadan birer kez veriyorum mamayı bazen 130cok geliyor 110filan da içtigi oluyor ama çabuk acıkıyor dediğim gibi maksimum 2saat bekler.Ve ben şırıngayla veriyorum mamayı cok zor olsa da 🤷🏻♀️