Heyben sağlık ocağında 1 sene önce ücretsiz olarak doum kontrol hapı veriyorlardı ama en sin eski oturduğum mahalledeki sağlık ocağındaki ebe artık devlet bizede gindermiyo kaldırdılar onu demişti 6 ay 7 gün oldu 2.ci doğumumu yapalı doktorum doğumdan 2 ay sonra cerazette yazdı emzirirken sadece bu var kullanabileceğin dedi eczaneye gittim 69 ₺ idi ve sadece 1 kutu kullanabildim eşim her ay alamam bu paraya bunu zaten zor geçiniyoruz ben korunurum dedi 2-3 kutu kondom aldı sonra şu anda oturduğum mahalledeki sağlık ocağındaki ebe ve doktorumuz doğru ilgilenmedikleri icin hem doktoru hemde ebeyi değiştirdik oğlumun 5 aylık kilo kontrolü için gittiğimizde ebe hangi yöntemle korunuyosunuz diye sordu kondom kullanıyoruz dedim elinizde varmı veriyimmi dedi bende diğer ebe öyle bisey söylemedi bize veriyomusunuz dedim çünkü eski mahallemdeki sagkik ocağından da gidip alıyodum sürekli burdaki vermemişti ve bisey sorunca tersliyodu bisey söylemeye çekiniyodum bu ebe verdi sağolsun 12 tane bitince tekrar gel veriyim devlet bize ücretsiz veriyo dedi sağolsun