Buseliii benım bebegımde reflu var fakat fızyolojık ılac kullanmıyor az az emzırıyorum 2 saatte bır 29 dk , dr relactaz damla verdı ama hemen bıtıyor 1 haftada bu 3. Şiişem iyi sma her hafta 140 baya maliyetlı kı ona ragmen gece erken yatırmama ragmen sureeklı mıde suyu agzına gelıuor( reflu yatagı var) gozlemlerıme gore kahve çikolata köfte yediğimde ben kötü oluyordım bugun sabah denemek amaclı kahve ıctım bır dey yapmado. Aksam yine bır sey tetıkledı ama ne bılmıyorım. Aksam yemegınde baharatsız salçasız tavuk sote yedım kırmızı bıberlı bırde turlu 🥲 srtık bende sasırdım cocugun duzenı kalmadı