Bebeğim 8 ay 6 günlük henüz dişi çıkmadı şu sıralar sürekli diş kaşıyor. Daha bir şişme vs de yok. Çok huzursuzlanırsa osanit veriyorum. calpol veriyorum çünkü öksürüyor bir hafta önce ateşlendi doktora götürdüm kan aldı enfeksiyon yok diş dedi ama 2 gün sonra burun akıntısı da başladı. İştahı da yok tabi bir haftadır.
bebeğim 8 kilo 68 cm günde 3 kere ek gıda veriyorum çok az yiyor ama zorlamıyorum onun dışında emiyor su içiremiyorum geri çıkartıyor nasıl alıştırırım bilmiyorum 🤷♀️ şu sıralar bez sayımız 3 e düştü sanırım iştahsızlıktan sizlerin nasıl?
Oldukça enerjik ve meraklı olmasına rağmen emekleyemiyor sadece yanlara ve arkaya gidiyor bacaklarının ve ellerinin üstünde duruyor. anne baba dede hecelerini söylüyor çok net değil tabi ama anlaşılıyor. Oyun oynamayı kitapları seviyor gezmeyi de seviyor soğuk demeden sürekli gezeriz. Genel olarak huysuz bir bebek değil.
Gündüz ve gece uykuları da doğduğundan beri düzenli akşam en geç 8.30 da uyur gündüz uykusu da toplam 3 saat 2 uyku şeklinde gider 🙏 geceleri de bir kere emziriyorum yaklaşık bir aydır. Sizler ne durumdasınız neler yapıyorsunuz önerileriniz var mı ? paylaşırsanız sevinirim aydaş anneler 🌸