Bebeğim üç aylık oldu. Üç gündür hırıltılı öksürüğü var. Akşam ve öğle saatinde bir dakika sürüyor sonra gün boyu normal. İki üç kez de öksüeük sonrası yoğun kusma oldu. Başınıza böyle bişey geldi mi
Doktora götürdüm iki gün önce. Prospan verdi kullanıyorum ama fayda etti mi bilmiyorum. Kusması beni çok korkutuyor. Pazartesi tekrar götürücez ama geç kalmaktan korkuyorum 😞😔