mutluannissss oglum carsamba 8 haftalik oluyor. bu durumda 2 aylikmi?? yoksa 60 gun tam oluncami 2 aylik sayiliyor?
BugsBunnyy mutluannissss dogdugu gunlerden hesap et ☺️ 7 aralikta dogduysa 7 ocakta 1 aylik olur 7 subatta 2 aylik
Cicismoms mutluannissss Bu ay hesapları çok tuhaf ya ben ay sayiyordum Ocak 28 Şubat 28diye hem zaten 8hafta 2ay yapıyor havuz problemi mübarek 😂😂
ezgicomert mutluannissss e uygulama zaten direkt bebek bölümünden açılıyor orda yazıyor ne kadarlık olduğu🤷🏻♀️
mutluannissss Durukusunannesii biri yazmis benimle 1 gun arayla doguran 8 hafralik 2 aylik olduk diye kafam karisri🤣
Durukusunannesii Cicismoms 7×4 28 yapjyo fakat 1 ayda 30 gün vardir yani gü olarak hesaplamaniz gerekiyo hafta olarak doğru sonuç alınmaz
Cicismoms Durukusunannesii Her ay 28cekmiyo canım sadece Şubat öyle 30 çeken var 31ceken var 😄 en güzeli aydan aya hesaplamak Ocak 1subat 1gibi ben onu yapıyorum
Durukusunannesii Cicismoms 1 ayda ya 30 yada 31 gün var yani hafta olarak demissinya hani hafta olarak hesaplardan doğru sonuç olmaz çünkü hafta olarak hesapladgnds 28 gün ckiyo :))