harley hurremsultann sevmiyodu 5. Ayına kadar vermedim fazla zaten sonra sürekli teklif ettim istemediğş zaman zorlamadım şmdi çok seviyor
UraSsmom hurremsultann o aylardaydı sanırım cnm benim oğlum da, şaşırtıcı bi şekilde hemen öğrenmişti pipetle çekmeyi deneyin bence
Mevaaah hurremsultann benim kızımda sevmiyor 7 ayligiz kasikla zorla veriyorum resmen yaa biberondan icmiyor
hurremsultann Mevaaah aynen benim ki de öyle biberon suluk asla içmiyor zaten mamayı bile doğru düzgün içmiyor belki mama içse su kaybı olmayacak hep bir red yaşıyoruz herşey de
thebeautyqueen hurremsultann 7 aylık olucaz henüz sevdiremedim. 🤦🏼♀️ Kaşıkla döke saça içirmeye çalışıyorum işte. 😬
Mevaaah hurremsultann mamayı içiyor severek su tatsiz olduğu için sevmiyor az pekmez damlatiyim hepsini bitiriyor bende suyu saf vermek istiyorum kaşıkla felan veriyorum ne zaman alısir bilmiyorum ya
yasemin0728 hurremsultann bizde 7 buçuk aylığız 6 buçuk aylıkken ek gıdaya geçtik ve kızım asla uyanıkken mama almıyo biberonla suda içmiyor neler denedim. Mamayı sadece geceden sabaha kadar 3 kere içiyor oda uykusunda. Bu arada suyu 2 aylıkken falan başlamıştım vermeye ama şuan içmiyor ve antqlya da yaşıyoz inşallah düzelir
Fatos_tekeeva hurremsultann biz bu 3 gündür vermeye bsladik 5 ay olacak devami gelsin istiyor hala normalde sevmez diye bilirdim ama içmek istiyor hep 😂
Minikbirkalp Valla benimki çok seviyor ama ben birşey yapmadım sevmesi için bı o huyunu benden almış bende çok su içerim gece bile iki kez kalkıp içer ☺️☺️
EsnadinAnnesi hurremsultann benimki de içmiyor canım hiç bir şekilde ağzına doldurup tükürüyor yalnız o kadar. Bide ben doğduğundan beri veriyorum ama sevmedi. Pekmezle tatlandırmayı denedin mi belki öyle içer
hurremsultann Mevaaah mama da içmiyor benim oğlum sadece uykuda içiyor değişik biraz sıvı tüketimi çok az islarla su vermeye çalışıyorum onu da çok çok az içiyor
Merve50 hurremsultann Canim normalde oğlum suyu çok seven birisiydi şimdi diş dönemindeyiz ve aşırı herşeyi reddetme döneminde normalde su biberonunda içerdi şimdi bardak delisi bardakla verdiğimde içiyor ama şu biberonun da içmiyor 😂😂 bardakla vermeyi dene istersen
hurremsultann Merve50 neler denedim neler içmiyor malesef ağzında tutuyor suyu sonra çıkarıyor yutmuyor
nmeltem Karşısında kana kana su içtim hep, kafama şişe dikip ehhhh diye bitiriyorum 😄 o da şimdi aynısını yapıyor 😂😂😂