Merhaba boğazımda fananjit oldu hafif ateş yapıyor parolla idare ediyordum . sağlık ocağına gittim günde 1 olmak üzere azitro 500 gr verdi sadece 3 gün kullanıcam ama tereddütlüyüm aranızda kullanan var mı bebeğim 3 aylık ezmiyorum bu yüzden çok arada kaldım