Azra34 Selam kızlar covid atlattıktan sonra hemen toparlanabildiniz mi 1.5 ay oldu fakat hala sersemlik halsizlik devam ediyor😔
Cicekpapatya Azra34 3 ay oldu bu aralar biraz daha iyiyim. Tuvalete gitmek bile işgenceydi o kadar bitkindim. C vitamini, çinko demir vs takviye alın. Birde bol su ve sağlıklı beslenin. Ben bunları yapınca geçti halsizliğim çok şükür.
Gammiz Azra34 gecireli 1 ay olacak ama sırt ağrım asla asla geçmiyor bebeğimi kucağımda zor taşıyorum öyle ki hüngür hüngür ağlıyorum ağrısından acısından 😔😔
Azra34 Cicekpapatya Cicekpapatya redoxon kullanıyorum sadece ama pek fayda etmiyor sanki cocuklardan dolayı düzenli beslenip dinlenemeyincede sürekli hasta ve halsiz hissediyorm kendmi siz ne kullanmıstınız vitamin
Azra34 Gammiz onu hic sormayın aynı haldeyim sırtım agrıdan ziyade acıyor sanki resmen canımı acıtıyo hayat kalitem düstü iki tane bebegim var 3yas 9aylık tasıdıkca mahvoluyorum sürekli covid belirtilerim var gibi hissediyorum nasıl iyi olacagız😔
Gammiz Azra34 evet ya dediğiniz gibi resmen acı yani acı çekiyorum bende bilmiyorum ne zaman geçecek 😔😔
Cicekpapatya Azra34 wellcare ımmune içtim canım ama bir süre gidiyor bu şekilde halsizlik hemen geçmiyor malsef.
Gammiz Azra34 inşallah inşallah evet çok üzülüyorum benim bebeğim de 5 aylık biraz kucağımda gezdirsem hemen bırakmak zorunda kalıyorum dayanacak halim kalmıyor acıdan 😔