Gizemisss geçecek sabırlı olun.. aynı şeyleri biz de yaşadık. Uyku gerilemesi, meme reddi, gece ağlayarak uyanmalar, saatlerce ağlamalar.. hepsi geçici içinizi ferah tutun ve bebeğinizi anlamaya çalışın.. yeni beceriler kazanıyor kas sistemi gelişiyor ve bu ağrılı bir süreç onun için hiç de kolay değil.. allah sabırlar versin ☺️