Kizlar birşey sormak istiyorum öncelikle kızım 9bucuk aylık 10200 Gr 74 cm boyu sorum şu neocate junior mamadan bana 6 kutu kadar bi arkadas verdi bunu kızıma kullanmamda bı sakınca olurmu ? Gece yatmadan önce kaşık maması yapıyorum sadece bu formül sutleriyle bununla yapsam birşey olurmu acaba.