Uzayim çok ağır lohusa sendromu yaşadım allah affetsin keşke doğumda ölseydim diye ağlıyordum tövbe yarabbim🤦🏻♀️ Şuan 7,5 aylığız hergün şükrediyorum o kadar güzel birşey ki anne olmak. Hiç korkmayın hepsi geçecek yaşadığınız şey çok normal dışarı çıkın yakınlarınız varsa çekinmeyin yardım isteyin yarım saat 1 saat eşinizle çıkın turlayın gerekirse hepsi geçecek inşallah yakın zamanda