Bebegiminannesi Hangi parfümleri kullanıyorsunuz benim favorim delina ama çok pahalı para biriktirip almıştım bir fıs yetiyor ? Siz neler kullanıyorsunuz
AgentMom Bebegiminannesi gucci, armani ve lady million kullanıyorum. Geçen bakayım dedim az kalmıştı, 1800 dedi. Bende kendime yeni parfüm arayışına girdim
Deletedmom5284 Bebegiminannesi hemde nasıl ya sıkmayalı aylar oldu bebek var diye, bide kedimin alerjisi var, montuma sıkıyorum sadece kıyafetlerime sinmesin diye
Gizemlibirisi Lcw nin parfümleri indirimdeyken stoklamıştım baya gidiyor. Ama gece yatarken wish of life sıkıyorum Bi fıs 🤣 fazla para veremem🙄
Bhr28 Bebegiminannesi chance chanel , versace vanitas , dior hypnotic posion. Üçü benim en sevdiğim parfümler. Bu gidişle parfümde alamayacağız sanırım fiyatlar uçmuş durumda 😅