Hifaskkk44 Hanımlar belki sahan önce ki postlarım da denk gelmişsinizdir ben iş için bir kurs araştırması içerisindeyim ve işaret dili kursuna gidip bu alanda alım yapan bir kuruma başvurmak istiyorum bu konuda bilgisi olan var mın
Snowglobe Hifaskkk44 bilgim yok üstte kalsın ama bildiğim kadarıyla halk eğitim kursları iyi öğretiyor
Uykucu Hifaskkk44 kac haftalık valla hatırlamıyorum ismekten aldim. Bende is icin arastirdigimda istanbul da ümraniye de 2 seviyesi vardi. Ona girmek mulakatla aliyorlardi. Ondan sonra is kolay demisti bizim hoca