Kgg28 Leonmom bi kaç kes biberon vermiştim aventinkini almıştım bi de öyle deniyim ama binara emzirip üstüne mama da vermiştim içmişti sanırım yine içer
Kgg28 Nursena0606 yani ben sıktığımda geliyor nasıl anlıcam ki gelip gelmediğini ona yetmediğini ya da
Nursena0606 Kgg28 sağım yaparak 🤷♀️. Evet sağım yapılınca az çıkıyor ama belli eder kendini. Çiş ve kaka yapması nasıl? Huzursuz mu uyuyor mu bunlar da önemli.
Sumoo Kgg28 Yaa tamda benm içinde olduğum durum günlerdir bunu yaşıyorm ,süt gelmio diye mama veriyorum ama almıyor ağzına sürmüyor biberonu napcam aç sanki çünki çişli bez sayısı bir ,çok endişeleniyorum kilo kaybedio sanki napcam uyumasıda yok
Deniz163416 Sumoo Biberonu reddediyor kaşıkla besleyin ama sütünüzun yetmediğini kilo alımı ile anlarsınız kilo alımı iyi ise zorlamayın biberon tutması çokta iyi diil zaten
Sumoo Deniz163416 kilosu iyydi taki bu red olayı başlayana kadar kucağıma aldığımda hissediyorum zayıfladığını kıyafetlerinden en önemlisi doymadigi icin çişli bez sayısı çok azaldı, mama da icmio nasıl düzelecek gerçekten çok zor yaa çaresizlik
Mutluanne06 Kgg28 benim bebeğimde 24 günlük meme mama ile gidiyoruz sizin dediğiniz gibi ilk 5 dk güzel emiyor sonra memeyle savaşıyor resmen elimle sıkınca geliyor süt mü gelmiyor diyorum halbuki geliyor biberon kullanıyorum ona alışmış kolayına geliyor biberon verince rahatlayıp uyuyor.
Asl-lyl06 Kgg28 sonunda benimle aynı durumu yaşayan biri var 😂😂 benim kızım da üç buçuk aylık son bir Aydır aynen böyle yapıyor tazyikli akınca da çıkarıp tekrar emmek istiyor az gelince de çıkarıp emmek istiyor deliye dönmemek elde değil
1armintosannesi Kgg28 bebeğin doyuyor canım hiç korkma gazı olabilir burnu tıkalı olabilir karın üstü yatır günde bi kaç kez ve öyle yaptığı zamanlarda. Acı yeme baharatlı yeme süt ürünlerini çiğ tüketme mümkünse 😊 rezene çayı da içebilrsin
Kgg28 Nursena0606 çiş baya yapıyor kaka günde 2-3 kez oluyor onlarda sıkıntı yok uyjukarı hep düzensiz bazen iyi bazen bozuk bugğn güzel uyumadı mesela
Deniz163416 Sumoo kaşık ile besleyin eğer öyle ise ben doğduğu ilk günhastanede kaşık ile besledim vvermedim biberon. çay kaşığı ile yedirdim mama
Busara2735 Kgg28 bende aynı şeyi yaşıyorum ilk 10 dk emiyo yutma sesi vs her şey geliyo eminim emdiğinden ağzından sütte geliyo çoğu zaman fazlasını da kusuyo. Ama artık karnı mı doyuyı yoksa başka bir şeydenmş kafayı hep geriye atıyo e meme ucu da biraz kayıyo o an direk yara oluyo. Yara geçmesini bekliyorum öyle emziriyorum yanş günde 1 defa falan onun dışında sürekli sağarak veriyorum dayanamıyorum acısına.
Deniz163416 Kgg28 uykusuzluk mama ile alakalı diil doyma ile de alakalı diil uyku sorunu apayrı gazdan karın agrisindan herşey olabiliyo sorun
Nursena0606 Kgg28 olsun doymasa böyle yapmaz. Kakasını çişini yapıyorsa dert edilecek bir şey yokmuş.