elmaliturtam benimde burun akması geçti ama hala korkuyorum bende çarşambaya kadar beklicem bitki caylarina devam zayıflamistim bu kisinda çok üşüdüm kansız kaldım galiba ondan çabuk gecmio eşimin 5gunde geçti bana dio ben nagetif insanım bendr dedim ben de eski çok gulen bir kadın değilim gitsin artık pozitif olmak istemiyorum guluoz karşılıklı 😂🌺