Hanımlar merhaba, bebeğim 3 ay 1 haftalık ve 1 aylikkenden beri ishal ve mukuslu kaka yapıyor. Kolik bir bebek ve şu anki ağlamaları korkutucu derecede yüksek sesli oluyor. Süresi kısaldı ama şiddeti arttı. Genel çocuk doktoru 10 damla biogaia 16 damla metsil kullanmamızı önerdi, süresi bu yüzden kısaldı ama yine birden giren gaz sancisiyla fenalasiyor. Alerji doktoru 2 haftalık süt diyeti verdi, randevuyu iki hafta sonrasına alabildik yani şu ara doktora gitmem gerekirken iki hafta geç gidicem. Sorum şu, süt diyeti henüz bir değişiklik yapmadı belirtilerde ama damlalardan şüphelendim ve sanırım metsilde laktoz var. Bu konuda bilgisi olan var mı ?