Ozgeeksli canım benim de 2. Bebeğim dünyaya geldi 4 gün önce. Resmen 3 gün kundak yapmayarak kendime zehir ettim 😥
Resmen kundak yaptığım gibi hem gazını hemen çıkardı, hem uykuları düzene girdi.
ilk kızım da da kundak yaptım ama yarım kundak, ayaklar serbest sadece kolları sıkı.