gocebebirbayan iki_prens_annesi aslında bugün vermek istedim ama kısmet olmadı. Sağlık ocağı uzak azıcık belim ağrıyor gidene kadar. Bir de daha var ya düşük çıkarsa üzülürüm , 2 gün sonra yükselecekse sıkıntıdan o da düşer gider diye korkuyorum 😢
Nurtalib gocebebirbayan evet ikinci kez bakinca bemde gördüm istiyorsunuz zaten herhalde hamile olmayi hakkınızda hayirlisi eger pozitifse haber verin bize de
gocebebirbayan Nurtalib tabi ki hevesle heyecanla yazarım bu postuma 🥰😍😍😍 çok çok istiyorum hemde ❤️❤️
iki_prens_annesi gocebebirbayan aklina kotu seylr getrme ewt daha yeni bi kac gun arayla yine bi test yap bakalm net cikackmi adetine cok var bn mesela olacagim gun test yaptm silik cikmisti hamileydm insallah gonlune gore olur 😍
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi gocebebirbayan Hayalet çizgi var. Bir kaç gün sonra yeniden deneyin. Bence var. 🥲
gocebebirbayan AyPerisiVeGokPrensininAnnesi amin inşallah vardır 🙏🏻🙏🏻☺️ Haftaya pazartesi adet günüm hangi gün denesem tam çıkar birdaha 🙈
Bugram_5 gocebebirbayan bende gördüm canım benim oğlumda da aynıydı öğrendiğim de çok az belliydi ikinci çizgi hemen sağlık ocağına gittim tahlil verdim daha 3,4 haftada anca demişti inş rabbim gönlüne göre versin kuzum ❣️
gocebebirbayan Bugram_5 inşallah vardır 🙏🏻🙏🏻🙏🏻💞☺️ Ben ne zaman kan versem az uzak da belim ağrıyor hemen 🙈
uykucukoala gocebebirbayan benim hamileliğim de aynı böyle çıkmıştı bence hamilesiniz hayırlısı olsun 4 5 ay sonra darısı bana da olsun inşallah 🤲🌺🙈
Med gocebebirbayan bu daha belli tabi. Erken gebelik testinde genelde yoksa çıkmıyor,3 gün sonra tekrar erken gebelik testi yap. Allah gönlüne göre versin 😍