Arkadaşlar bebeğim 8 aylık olmak üzere ek gıdayı pek öyle iştahlı yemiyo ama yine zorlayınca yiyo ama mamayı zorlasamda icmiyo uykuda veriyorum ilk iciyo sonra bırakıyo ağlıyo şuan günde 7 kez besleniyo mama içmediği için sürekli ne verebilirim mamaya dondurebilirmiyim litfen yardımcı olun sürekli çorba purrede olmazki 7bkez zaten emmiyo bari mamam içsin dedik onuda içmiyor hanımefendi bi kere yine böyle olmuştu ac bıraktım 3 gün öyle alıştı mamaya önerilerinizi bekliyorum canım anneler lütfen bi yol gösterin bana