ahmt Kizlar hic bilgim yok lütfen en ince ayrıntısına kadar anlatirmisiniz hangi bankadan alayım ziraat gittim 250 istedi akbanka gittim telefon faturasını akbank üzerinden odeyecekosn dedi
Tecrubelianne ahmt sebebini bilmiyorum ama en sevdigim banka yapikredi.subeye gidiyosu hesap actrcam diyosun onlarde evine yada isyerine kartini gonderiyolar kart gelince arayim kartini aktflestiriyosunuz
2prenss_annesieliff_ ahmt kuveytturkten çıkarttım perşembe günü bankaya gidip hesap acacagimi söyledim actilar
lalbg ahmt ben hep Akbankla çalıştım. Ama hangi bankaya giderseniz gidin hesap açtırmak istediğinizi söyleyin. Önce hesap cüzdanı verecekler size sonra adresinize kart yollarlar.
ahmt Tecrubelianne direk alamaz miyim benim gittiğim banka biri 250 istedi biride dedi telefon faturası akbanak üzerinden ödeyeceksin ne alaka ya
ahmt 2prenss_annesieliff_ ziraat gittim 250 tl istedi akbanka gittim oda telefon faturani akbank üzerinden yatıracaksın dedi otomatik ödeme olduğu için olmuyirmus
ahmt lalbg akbanka gittim bugün telefon num istedi neden dedim dedi faturanızı akbank üzerinden yatırmak gerek yok dedim çıktım
ahmt Gardropsta satış yapıyorum hesap num istiyor başka yolu yokmuş acaba bide ptt kart varmış onla oluyor mu oluyorsa nasil oluyor
ahmt lalbg telefonu vermem demedim canım dedim sms falanmi gelcek dedi faturanı burdan yatıracağım yani akbank üzerinden
ahmt Cicismoms ptt kart içinde 10 tl istedi ben gardropsta satış yapıyorum o yüzden lazım ptt kart oluyor mu
minnosum25 ahmt para istemeleri tuhaf cnkü hesap actrdm hiç para ödemeden vede zaten direk ckartyorlar diye bilyorm niye sizden para istediler