Sedefela Biz 3 ay 10 günlükken yaptırdık. Lokal anestezi ile oldu. Fazladan hiçbir şey götürmedim. 2 tane iğne oldu 5 dk bekledik uyuştu. 15 dk kadar sünnet sürdü sonra direk eve geldik. Sadece mama almıştım onu içirdim. İlk gün ağladı çiş yaptıkça. 4 saatte bir calpol verdik. Kantaron yağı dökdük. Çok ağladığında altını açtık biraz sakinleşiyor. 8 tane dikişi vardı. Doktor bir krem verdi onu sürdük. 1 ay oldu hiçbir şeyi kalmadı. Zaten ilk gün dışında çok ağlamadı.