Sumeyraas İstanbul’da bir yerden fiyat aldım metrekaresi 15 lira dedi bana çok geldi ama piyasasını da bilmiyorum açıkçası. Yakın zamanda yıkatan varsa ne kadara yıkattı?
Eymosumm Sumeyraas bende yikattim nerde oturuyorsunuz metre karesini 10 a yikattim çok güzel yikiyorlar
Deletedmom896 ebz09 Yemin ediyorum yaz olsa oturur kendim yıkarım hem de daha güzel yıkarım😂 şu verdiğim paraya üzüldüm
Eski9 Sumeyraas ay bende geçen verdim halkıma su döküldü sarardı 10 lira olmuş şok oldum gerçi normal yani herşey artıyor malum. 5-6 liraydı en son. Ayrıca bir hali 50 lira dedi 2.5m yolluk verdim 😁😁 yanına da ekledim yolluk falan
Sumeyraas Eski9 ya evet aşırı pahalı. Ben de kirli olanları vericem mecburen. Normalde hepsini verirdim yıkansın diye.
ebz09 Deletedmom896 zaten kendimiz yıkayınca halilar hemen batmıyor ama yıkamadan geldiğinde ben bi bakıyorum hemen bi solmuş hali kirlenmis😂 bide dusundumde simdi benim 2 3 yolluk zaten küçük bayağı kalanlarda o fiyat tutmuştur anca