Bugün doktora gittim cerrahiye yönlendirdi o yapışıklık var istersen açayım şimdi açmasam idrarını yapamaz infeksiyon kapar böbrekleri zarar görür dedi bebek ağlıyordu başka sefer gelcez dedim onu açtıktan sonra da çişini yaparken aglarmış kıyamadım 4 buçuk aylık bebeğim sorum şu açtırmadan krem sürüp yapisikliğini gideren varmı hangi marka kremi sürmüştünuz başına gelen varmı çok üzülüyorum