Daha hatirlamiyorum çocuk dogdu doğalı kesintisiz ya da az kesintili uyudugumu. Yemin ediyorum hasret kaldim gece uykularına. 10 ay oldu artik 10 aydır gecede bazen 5 6 kere kaldirsa seviniyorum. Cogunluk 10 15 kere rahat vardir hep inilti uykuda yalancı vızırama ve dişe yordum ağrısı var demekki dedim ama dişte yok bugun saglik ocagina götürüp sordum oyle damaklarda asiri hassasiyet kizariklik yok muhtemelen aliskanliktan yapiyor dedi doktor. Artik tükendim napicam bilmiyorum benim gibi olup düzelen var mi nolur fikir fikirden üstündür.😢😴