Normal doğum yaptım dikişlerim vardı 1 buçuk ay oldu dikişlerim filan düşmüştü ağdaya gittim doktorum da gidebilirsin demişti, ağdada hiç sorun yaşamadım sızlama ağrı vs olmadı hiç ama ağdadan sonra iki gündür bi kaşıntı var sizce bir tesadüf denk gelme mi yoksa ne olmuş olabilir fikri olan var mı