Umutmomss Bugleminannesii evet yapıştırma. Annem yanımdaydı otur diyordu hep ama ben oturamadım sıkıldım ağır iş yapmadım wc ovaladım mutfak falan topladım😂 Çünkü ne kadar hareket edersen o kadar çabuk toplanırsın
DurununAnnesi12 Bugleminannesii 17. Günün sonunda yüzüstü yattım 🤣🤣 temizlik bile yaptım tabi 7 gün boyunca hastaneye git gelden yapmamıştım kızım kuvozde kalıyordu ona süt götürüyordum benim kontrolüm oluyordu öyle
Tgcakdgnn Bugleminannesii ben doğumdan 6 gün sonra yan yatmalara başladım zor oluyodu ama yapıyorum hep aynı kalamiyor insan