Efeninanasi bende e bebeğin promalt yeşilden içiyorum yorumlara bakarak aldım hemde günde 2 kez tüketiyorum ama malesef yine de arttı diyemem sağiyorum en fazla 60cc çıkıyor aktardan da anne çayı aldım sabah akşam aç olarak tüketiyorum suanlık farkeden bısey olmadı birde sizinkini mi denesem acaba kaç cc çoğaldı sagdiniz mi hiç