Merhaba, kızım 4 aylık. 3.ayımızda besin alerjisi teşhisi konuldu. Belirtileri ise;tekrarlayan konak, ciltte kuruluk ve dökülme, mukuslu-gürültülü kaka,reflü,sesli bağırsak hareketleri,egzama ve son olarak kaka da kan olunca test yapıldı. Henüz çok küçük olduğu için deri testinden bir sonuç alamadık. Doktor diyeti uygun gördü. Süt ve süt ürünleri,yumurta, tavuk eti,dana eti tuketmiyorum.
Diyete başlayalı yaklaşık 3 hafta olmasına rağmen kaka da mukus hala düzelmedi. 2 gun önce yine toplu iğne başı kadar da kan oldu.
Sizce ne zaman düzelir , beklemeli miyim diyet listemi genişletmeli miyim?
Tecruberinize ihtiyacım var.