Merhaba anneler kızım 24 gün snra 2 yaş olcaka memeyi bıraktırma kararı aldım haliyle sadece merak ettiğim şey göğüste biriken sütü nasıl boşaltırım yani en kolay yöntemler neler. Direk kesilmesini istiyorum göğüs pompasının bi işe yaramadığını bi çok kişiden duydum bitirmiyomuş tam tersine bebek emer gibi yenileniyomuş süt ben tamamen kesilmesini istiyorum yardım ederseniz sevinirim tecrübeli anneler.