Hanımlar selam. Oğlum 9 aylık ve aşırı hareketli bir
çocuk. Doğduğundan beri kolikti reflüydü derken huysuzluğu hat safhaya ulaştı ağlamak huy kaldı mızmız hiçbir yere gidemem onunla vs. Ama 7 8 Ayından beri altını asla değişemiyorum resmen bir kriz her yer çiş bok afedersiniz kıyamet kopuyor evde artık kendimi tutamıyorum. Üstünü de aynı şekilde asla değişemiyırum sabah ne giydiyse öyle yatıyor. Markete gidemiyorum mont giydiricem diye ödüm kopuyor evde herşey kriz sokak ortasında çorap giydirdiğimi biliyorum araba geçiyor ona bakıyor diye. Ne çizgi film ne oyuncak fayda etmiyor deliricem artık günde 3 4 kere de kaka yapıyor en az 6 7 kere bu krizleri yaşıyorum 1 saat susturamıyorum napıcam bi akıl verin bağırıyorum artk çocuğa zaten aksi ne uyur ne durur hayattan soğudum iyice bu ağlamasından ya