Arasbabyy Canım anneler siz hangi Demir damlasını kullanıyorsunuz hangisinden memnun kaldınız ya da hiç memnun kalmadığınız hangisi fikirlerinize ihtiyacım var?
Durukusunannesii Arasbabyy sidefer memnunum . 1 yasinda kadar kullandık 1 yaş kontrolünde doktorumuz değerlerimizin çok çok iyi olduğunu söylemişti bıraktık sonrada