birbebek_annesi Kızlar her kakadan sonra bebeğimin altını lavaboda yıkıyorum lakin artık büyüdü yıkarken zorlanıyorum siz nasıl yıkıyorsunuz? Bazen yıkarken su çok soğuyabiliyor ayarlayamıyorum bunun bebeğe bi zararı olur mu?
sanis61 birbebek_annesi kovaya su doldur iki dakika banyoya sok popişini yıka gitsin ben öyle yapıyorum benimkide sığmaz oldu
Edaacvk birbebek_annesi bi ara pişik oldu o zaman sürekli yıkadım ama sürekli pişik olan cildi yok allahtan o yüzden sürekli yıkamıyorum kışın bide üşürütürüm diye korkuyorum
Deletedmom6262 birbebek_annesi Yıkamak iyi biseydir ama benim bebeğim altına yapmaz 4 aylık hep leğene yaptiryorum sabah mama içerken bazen yapıyor eşim yikamama yardım ediyor lavabo soğuk olduğu için