3 gündür yoğurt tadımı yapıyoruz. Bugün 3. Gündü. İlk gün güzeldi sevmişti ama bugün sevmedi. Tadına hep bakıyorum bildiğimiz yoğurt. Ekşi falan değil. Annemde bebeğe günlük yapılır. Sabah yaparsın akşam verirsin dedi. Ben bunu bilmiyordum. İlk yaptığım günkü yoğurdu bugün yedirdim. Yani 3 günlük. Annem ondan yememiştir dedi. Siz nasıl yapıyosunuz