Demura Paylaşmak isterseniz eger cevaplayin :) Ne iş yapiyordunuz acaba ? Bebeginizi biraz daha biyuttukten sonra donebilieceginiz bir isse bekleyin derim. Bakici sans işi. Cok iyi insanlar da var tamsmen korkutucu gormeyin o secenegi. Benim halam, yengem de cocuk bakiyorlar. Clk da severek ve iyi baktiklarindan eminim. Benim bebisimin de bakici ablasi var. Ama iste kazandiginiz paranin yarisi bakiciya gidecekse de degmez acikcasi…
Yani ozel sektor, bagli degilseiz bir yere bence bebisinizi biraz daha buyutup oyle donun. Maddi anlamda bunalmak istemedigim, ona istedigim seyleri daha rahat alabilmek icin calismaya dondum. 6 aylikken basladim. 2 ay calistim. Sonra pandemi, yaz tatili. Sonra farkli sebeplerle calismadim. Su an 18 aylik olacak. 2 aydir calisiyorum. Kisa sureli gidiyorum ise. Ogretmenim. Ivime sinen bakici denk gelmeseydi uvretsize ayrilacaktim. Ama cok sukur cok memnunum abladan. Bir de gunde 4 saat ayri kaliyoruz.
Cok uzun sure ayri kalacaksaniz ve istemediginiz bir insanin k.valide vs.bakmasi, maddi olarak da tatmin edici hani bu kisiden kisiye degisir ama bir getirisi olmayacaksa ve geri donebilecegim bir isse 2 yasina falan getirip oyle baslamak isteyebilirdim.
Ama maddi acidan darlik da insani bogan bir sey … böyle iste 😊 Ivinize sinecek sekilde olsun jns.karariniz v durumlar oyle gelissin.