Naydin bide bugün öğlen 11:30 da anestesi yapıldı. İşte o vakit işlem bittikten sonra calpol verildi. Sonra 14:30 da calpol verildi. 16:30 da kremi sürdük çevresine, 17:30 da kantaron yağını sürdüm. Çişini çok yaptı zaten 2 kez bezledim ama çiş yaparken o esnalarda aglamadı. Sorum şu; anestesi etkisi geçmiştir yüksek ıhtımal artık bu saaten sonra beni neler beklıyor? Pipisine akşam 22;00 da kremi sürcem o esnada hisseder mi? 23:00 da kantoran yagı dokcem. Calpol ise en son 14:30 da verdim. Şuan uyuyo. Uyanınca senın tecrubene gore benı neler beklıo