mino01 çok çok geçmiş rabbim dermansız dert vermez inşallah iyi olacak koşup oynayacak bu günlerde geçecek safi ismiyle şifa versin o minicik kalbe .. ben hep kizimin beni bırakmayacağına inandım ona öyle yalvardım kucagima bos bırakma diye oylede yapti simdi o kadar yaramaz yerinde durmuyorki çok şükür.. sizinde öyle olacak beğeninize inanın..