Arafinannesi Canım anneler hayırlı günler nasılsınız?Külot bez denemedimde deneyeniniz oldumu hiç nasıl toplu aldığım için cesaret edemiyorum elimde kalır diye kullanışlı mı ?
Ruzgarbaby Arafinannesi Ay bende denemedim pişmanlık oldu benim icin herkes cok iyi rahat dedi ama hic rahat değil her defasında soy giydir bunaldım valla 4 paket aldım büyük inşallah hemen biterr ☹️
Hzlkdn Arafinannesi eşimde yanlışlıkla almış bende farketmeden açtım mecbur kullanıyorum şuan ama gerçekten bian önce bitmeli hiç kullanışlı bi ürün değil
Kara3773 Arafinannesi iyiyim teşekkür ederim öncellikle 😊 külot bez asla tavsiye etmem bitirene kadar öldüm çocuğun kıyafetlerini ful çıkarmak zorundasın ve hareketli bı bebekse benimki öyle bir bacagini giydiresiye diğerini çıkarıyordu 🤣
SeninAnnenBirMelektiYavrm Arafinannesi ben külot bez kullaniyorum gayet memnunum cırtlı kullanmam artık
Sevgiapayvuz Bende denemek için 1 paket almıştım ama bitiremedim bile yarışı duruyor bana çok zor geldi çocuğu full soy giydir falan zaman kaybı cırtlı bez candir
Gzdzeynep bebek yürümeye başladıktan sonra ve yaz aylarında çok kullanışlı oluyor. zaten çocuk durmuyor bez değişiminde hemen 2 saniyede giydiriveriyorsun bitiyor.
mmek_2014 Ben 3 aylıktan beri külot bez kullanıyorum ogluma. Şu an 13 aylık. Çok memnunum büyük rahatlık valla.
uzaymom Arafinannesi 3 aylıkken kullanmaya başladım inanılmaz rahat ettik. Geceleri özellikle sızdırma yapmadı sleepy kullanıyorum