tamcosar Bebeğim 4.ay 16 günlük ve ben kuaföre gitmek istiyorum emziriyorum da kuaföre götüremem boya kokusu soğuk derken. Siz olsanız bırakırmıydınız veya ne yapardınız gitseniz Bile 5 saatlik için 3 paket 90 cc süt yeter mi sizce
lalbg tamcosar 4 aylıkken gittim tabiki ama 5 saat çok fazla değil mi? Daha kısa sürecek bi işlem tercih etseniz olmaz mı? Bu arada bebeği asla görürmeyin kuaförler mikrop yuvası.
assd15 tamcosar ya çok küçük demişler ben oğlum 4 aylıkken çalışıyordum ve 5 saat yoktum gayet de yetiyordu süt 🤗
tamcosar Ozge162 uzun süre durabiliyor mu sizsiz ben bensiz duramaz diye korkuyorum yada öyle hissediyorum
lalbg tamcosar tam gitmek için biraz daha bekle çok küçük çünkü☺️ Tabiki bakımını ihmal etme ama en azından 3 saatte işini bitirebilecek şekilde ayarla kendini şahsi düşüncem:)
tamcosar Edabarakk_ kuaförüm öyle emzir götür kadar yakın değil en azından arabayla 10 dakika o hiç olmaz 🤣🤣
nerisduygu tamcosar iki aylıkken işe başladım bi gün kuaföre gitseniz ne olacak insanın kendine de vakit ayırmaya ihtiyacı var
tamcosar nerisduygu bende öyle düşündüm ama yarılamıyorum gibi hissediyorum yada bensiz yapamaz gibi düşünüyorum
deleted706 tamcosar cumartesi günü hastaneden çıktığımız ile beraber banyolarını yaptırıp anneme bıraktım bende kuaförüme gittim valla kendime geldim yani ben zaten normaldede her zaman annemlere koyar yapacağım işimi yaparim bakımınızı ihmal etmeyin fakat tam gitmeniz için biraz daha bekle istersen bebeğin daha çok küçük o kadar saat nasıl durabilir
tamcosar deleted706 ben de öyle isterdim ama annem gil şehir dışında oturuyor ve 5 gün mühletim var yaptırdım yaptırdım yaptırmadım birdaha gidemem kim bilir bir daha ne zaman gelir 🤣
nerisduygu tamcosar yapar merak etme bende bensiz nasıl duracak derdim annelik içgidüsü ama anne mutlu olacakki bebekde mutlu olsun kuaför bile insanın ruh halini çok değiştiriyo:)
deleted706 tamcosar iki yoldan birini seçeceksin valla bilemedim şuanda ne desem hani iki ucu boklu deynek gitsen bir dert gitmesen bir dert 🤣😂
Eski9 tamcosar birakcak insan olsa bir an bile düşünmem 😁😁 çıkarım bir kaç saatliğine cikabiliyorsan güveneceğin yakının varsa cik kendine bakım yap bir gez yürüyüş yap tek başına birşey yap hem nefes almış olursun hem sana çok iyi gelir ben öyle hasretim ki buna yıllardır. İmkanın varsa mutlaka yap emiyorsa süt sağ bırak mamaysa öğret verirler zaten.