Bebeğimin doğduğunda hastanede ve 4 gün sonra sağlık ocağında topuk kanı alındı.
Az önce bir daha aradılar sağlık ocağından ve tekrardan topuk kanı alınması lazım dediler. Sebebini sorduğumda kötü düşünmeyin bazen değerlerde bir şey olabiliyor o an net olmamış vs. Olablir tekrarlanmasıni istediler dediler. Böyle bir şey basina gelen var mı ?