@Deletedmom896 lazer konusunda bilginizin olduğu aklıma geldi de size sormak istedim. Cerrahi hastanesinde epilasyona başlıcam. Yüz için 6 seans , tüm vücut içinde alexandrite olarak konuşuldu. Yüz için diode da biraz tereddüt ettim. Fazla da bir fiyat çıkardılar, önceki görüşmelerimde acısından korkum ve utandığım için fiyatı bahane edip gitmedim . Cesaretimi toplamışken gitmeli miyim? Yüzde güzel bir çözüm olur mu ? Bir de belli inceliğe gelince alexi bırakıp diod olana geçeriz dedi, Alex de devam mı etmeli?