gulay_candemir Merhaba arkadaşlar elektrik faturaniz ne kadar geldi Benim sanki ev değil fabrika bu ne yaaa Geçen ay 235 gelen fatura Bu ay 473 gelmiş ne demek bu şimdi Evden herhangi bir elektronik eşya çıkmadı da girmedi de ne oluyor şimdi
Adababy gulay_candemir çamaşır makinası haftada 2 gün çalışır.( bi kere ) bulaşık makinasıda aynı şekilde haftada 2 kere çalışıypt. Fırın ayda yılda bi kez. Başka yanan ekstra bişey yok tvnin fişini çekiyorum kapatırken ama 216 tl gelmiş ondan öncede 90 tl ödemiştim.
Balkupum2505 gulay_candemir zam üstüne zam yapiyolar bende öyleyim sabit calisan tek buzdolabim var evde tv bile yok aksamlarida led ışıkla duruyoruz gereksiz bisey calistirmiyorm fırın vs. 200 geldi gecen ay. Bu ay 500 gecer diye dusunuyorun bi kac gune gelir bakalm
BalBademmmmmm gulay_candemir Evimde sadece 1 hafta kaldım 250 gelmiş. Yuh! Tam kalsaydık 1000 i geçecekti. Ayrıca tüm eşyalarım yeni hepsi inverter bu kadar yakan birşey yok
Barlasb10 Bizim sadece 30₺ artmış her gün bulaşık makinası çalışır süpürge yaparım akşam ışıkları kapatma gibi huyumuzda yoktur gece lambası yanıyor bir de sürekli 170 civarı gelmişti tam hatırlamıyorum
kirmizibasliklikiz_ Barlasb10 bizimde oyle. 2 gunde bir camasir makinesi bulasik makinesi çalışır. Tvlerin fisi hep takilidir sarj aletleri surekli bilgisayari telefonlari sarj eder. Isiklari kapatmiyorum cunku evim karanlık 24 saat isik yanar evimde. Gecede cocuklari kontrol etmek icin aranin lambasi yanar. Ona ragmen 180 gelmis. Gecen ay da 140ti 40 tl fazla gelmis. Millete niye boyle cosmus acaba
ebz09 gulay_candemir Bunu ilistireyim buraya Bende dört gözle gelecek faturayı bekliyorum bu eve tasknali 1 ay oldu ütü fırın çalışmadı. Laptop pc vs yok bakalım..
Hemsire25 Ütü ve fırın ayda 1 kere çalışır yada çalışmaz . Zaruri hiçbir ışık yanmaz . Süpürge 2 günde bir çalıştırırım 240 gelmiş
Umii gulay_candemir keske 400 gelseydi 1250 geldi bize bu ay 2 haftadır evde yokum sadece esim evde oda yatmadan yatmaya gidiyor butun gun iste kafayi yicem cildirmak uzeryim